Autoopravna Sedláček, Topolany

Název:Autoopravna Sedláček
Ulice: Topolany 50
Mesto: Topolany 68201
Stát: Česká Republika
Telefon: Zobrazit
Email: Zobrazit
Hodnocení ( 0 / 10 ) eGaraz.cz

Značky: Všechny značky / bez specializace na značku

Služby

  • Oprava automobilů


Záznam na mapě

Hodnocení


Psaní hodnoceí je jenom pro přihlášené uživatele s plnou registrací.



Velmi špatná zkušenost, zadal: c5vyskov::c5club.cz
( 0 / 10 )
Letos v zimě jsem dal do tohoto servisu svoji C5. Zadíraly se přední kola. Věděl jsem že jsou sjeté destičky a potřebují vyměnit, ale pro jistotu jsem nechal vyměnit i ložiska v kolech. Zároveň se už blížil interval výměny oleje a v zimě ve studené garáži se mi to dělat nechtělo, tak jsem koupil destičky, ložiska i olej a rozhodl jsem se svěřit auto servisu. Volný termín byl až další týden. Den před domluveným termínem jsem volal, jestli můžu přijet, a prý ne, až o další 3 dny později. Z toho jsem předpokládal, že když už se termín posunul, tak se posunul na den, kdy mají opravdu čas a auto bude za 1-2 dny opravené. Bohužel ne. Auto jsem dostal za 3 týdny, dohromady s týdnem čekání na opravu jsem byl tedy bez auta 4 týdny! Přitom podle mého názoru byla oprava záležitost maximálně na půl dne... No ale byl jsem rád, že je auto konečně doma a pojízdné.
Moje radost trvala jeden den. Po 30km se od levého kola začlo ozývat šílené skřípání kov na kov, jako když jede tramvaj přes výhybky. Pomalu jsem dojel domů a jelikož už jsem nechtěl být bez auta další měsíc, nezbývalo než zjistit příčinu sám. Příčinou byla špatně zaskočená segrovka ložiska kola, ložisko povyjelo a kotouč dřel o těhlici! Takže demontáž těhlice, zalisování ložiska zpět a tentokrát zajištění segrovkou. Při demontáži těhlice jsem si zároveň všiml, že jsou potrhané prachovky na pístkách brzd. Ti experti, jak měnili destičky, tak pístky nezašroubovali klíčem, ale vzali je hasákem přes prachovky! Následovalo tedy shánění opravné sady těsnění a jeho výměna. Reklamace nepřipadala v úvahu, jednak jsem si nevzal doklad, a taky když jsem viděl, jak odflákli co se dalo, tak jsem už neměl odvahu jim auto svěřit. Celou "opravu" jsem musel provést znovu sám.
Auto pak jezdilo asi 4000km. Pak se zadřel ventil a zlomil se - zničený píst, hlava, turbo. Netuším jak se to mohlo stát. Oleje bylo dost, vody dost, ničeho neubývalo, motor se nepřehříval. Dávám si jediné vysvětlení, a to že olej asi nebyl vyměněný, byl jenom doplněný bůh ví čím. Nevím, aly vycházím z toho, že když auto najede 140 tisíc km bez problémů a po 4000km od uvedené "opravy" dojde k takové nehodě, musí tam být nějaká souvislost.
Nyní je auto v autorizovaném servise. Sice je tam všechno s vysokohorskou přirážkou, ale na druhou stranu mám větší jistotu, že C5 nemají pod rukama poprvé a je to se zárukou. Dohodli jsme se na víceméně GO motoru. Původně ušetřených pár tisíc Kč se mi tak bohatě vrátilo následnými opravami za desetitisíce....


dne 27.06.2010 22:27